Monday, April 26, 2010

DoNt CaRe aNyMoRe.....

pejam celik pejam celik...perjuangan bagi semester 2 sudah hampir selesai...well, time to say good bye and welcome to the next semester...sesungguhnya pengalaman semester 2/2010 membawa sejuta kenangan yang sukar untuk dilupakan...ada yang menggembirakan, menyedihkan, melukakan, dan paling penting telah menyedarkan saya...betapa saya menghargai pengalaman itu walaupun cukup pahit untuk ditelan...penantian untuk menuju ke semester 3 penuh dengan semangat yang baharu...banyak yang dilalui bersama dengan rakan-rakan seperjuangan dan juga rakan karib...masalah-masalah yang saya hadapi cukup menguji kesabaran saya dan cukup mencabar...namun, saya mampu mengatasi semuanya dengan iringan doa, kesabaran, dan nasihat daripada teman...Puji Tuhan...terlalu payah untuk berhadapan dengan pelbagai konflik daripada pelbagai sudut...tetapi, Tuhan telah memberi petunjuk dan panduan untuk sedar dan bangkit memperbetulkan keadaan...

to be continue...

No comments:

Post a Comment